بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

امروز جای طرح این پرسش است که آیا آمریکا و رژیم صهیونیستی از ابتدا می دانستند که برجام به ضرر ایران و به نفع غرب است یا خیر !! و اگر می دانستند، چرا چیز دیگری را موضع گرفتند؟ و آیا نوع موضعگیری نتانیاهو و برخی دیگر از عناصر باصطلاح و ظاهرا تندروی آمریکایی دقیقا در سناریویی قابل فهم، بدنبال تکمیل پازل عناصر موافق و پیگیر برجام در داخل ایران نبودند تا هر صدایی در داخل کشور در رابطه با نقد برجام را با انگ صهیونیست بودن از دور خارج کنند؟

امروز آنچه که بنظر می رسد آنکه رفقای اعتدلالی که بدنبال توافق با آمریکا بودند به جای آنکه حداکثر لابی و ارتباط با عناصر داخلی منتقد را دنبال کرده و در جریان نقاط ضعف برجام قرار گیرند، حداکثر لابی وارتباط و اعتماد به طرف خارجی را در دستور کار داشته اند.

بدنیست از این الگو درس بگیریم . از ما بچه های باصطلاح حزب اللهی که با شعار نتانیاهو در مورد آزاد نبودن شلوار جین یاد شلوارجین پوشیدن افتادیم - و خدا را شکر که نتانیاهو در مورد عدم وجود آزادی مشروب خوردن و ماهواره دیدن چیزی نگفت - تا حضرات دولتی که همین بازی را خوردند. البته بنظرم ماجرای شلوارجین یکجور تست بود تا ببینند در جامعه ما عناصر ساده لوح چقدر پیدا می شوند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۱۱
  • ۱۶۴ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">