بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

دروغ کشته سازی افشا شد

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

می خواستم این مطلب را در آدرس قبلی بگذارم . اما پرشین بلاگ اینقدر مخروبه است که بازهم نشد.

بخوانید:

تقصیر سیاوش ( مهدی) اردلان در BBCPERSIAN شد. دیگر نمیخواستم در این آدرس بنویسم . وبلاگ من الان در آدرس PASDARAN.BLOG.IR است، اما چون این آدرس را خیلی ها خصوصا آقای سیاوش اردلان بی بی سی -که این روزها خیلی با لحن عصبانی نریشن می خواند- خوب بلد است، مطالب را اینجا می نویسم و بعدا به آدرس جدید کپی می کنم تا دیگر کسی نتواند وبلاگ من را با دستکاری از دید مخاطب دور کند.

چند وقتی است اینجا ننوشتم. واقعا مخروبه ای است. الان میخواهم چند کلمه ای بنویسم.  می دانم که وبلاگم مستقیما مورد عملیات هکری قرار گرفته بود اما با اجرای عملیات روی سرورهای بیهوده ی پرشین بلاگ . حالا اینکه آدمش از درون سرور این کار را کرده باشد یا نه، نظری ندارم .

بگذریم.

برسیم به مسائل امروز کشور.

یکی از رفقا، از تلگرام چند عکس برایم گرفته و فرستاده . آنها را دیدم . اینها یه ذهنم رسید:

1- تلاش نافرجام برای کشته سازی :البته خود ضدانقلاب هم می داند مطرح کردن نام افرادی که در حمله به یک پادگان و مرکز نگهداری سلاح کشته شده اند، سودی که ندارد هیچ، تمام حرفهای برای منکوب و مردود کردن خودشان را تایید می کند. بارها این را تحربه کرده و سعی می کند فعلا آن را تکرار نکند. این بار، و در تکرار بخشی از اقدامات فتنه 88، تلاش کردند تا تصویر نوجوانی را که در تیراندازی -عمدا بی هدف- خودشان به سوی مردم به شهادت رسیده را منتشر و وی را کشته شده به دست نیروهای حاکمیت در نتیجه ی ضربات باتوم معرفی کنند.


نمونه ی اول: آرمین صادقی، نوجوانی که در خودروی پدرش و در نتیجه ی رسیدن گلوله های بی هدف این حضرات به بدنش به شهادت رسیده، از سوی این افراد به عنوان عنصر همراه خودشان در اغتشاشات کشته شده است، معرفی شد. این هم سند که از کانالهای ضد انقلاب گرفته شده و برای من ارسال شده است.

حالا حقیقت ماجرا، بدون شرح از زبان پدر و مادر و اقوامش : 

پسر بیگناه که به همراه پدرش به بیرون رفته بود تا بخاطر پیشرفتی که در دسهایش داشته از سوی پدر تشویق شود، با تیراندازی کور و تعمدی اغتشاشگران به شهادت مر سد و اغتشاشگران فورا عکس و تصویر او را به کانالهای تلگرامی خود منتقل می کنند و بعد می گوید نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم . هنگامی که دستگیر شدید، یادتان باشد این ما هستیم که نه می بخشیم و نه فراموش خواهیم کرد. حالا جالب آنکه بچه ها می گویند اغتشاشگران بعد از افشاگری صورت گرفته، نام و نشان این نوجوان را از کانالهای خود پاک کرده اند !

نمونه ی دوم : امیرحسین پاپی

امیرحسین چندروز در خانه مشغول درس خواندن بوده که ناگهان خودش و پدر و مادرش و اقوام و دوستانشان عکس او را در فضای مجازی به عنوان کشته ی فتنه گران می بینند! فتنه گران اغتشاشگر ادعا کرده بودند او با ضربات باتوم نیروی انتظامی کشتاه شده در حالیکه او در منزل مشغول درس خواندن بوده و اصلا این چند روز از منزل بیرون نرفته است!

ببینید :

و حالا حرفهای خود امیرحسین و پدر و مادرش را در مشرق نیوز و تسنیم بخوانید :

بدنبال حوادث اخیر در کشور رسانه‌های ضدانقلاب با دروغ سازی و بزرگ نمایی سعی در کشته سازی و رسیدن به اهداف خود داشتند؛ این رسانه‌ها با دروغ سازی سعی می‌کنند تعداد کشته‌ها را افزایش داده و فضای کشور را ملتهب کنند.

در سناریو کشته سازی ضدانقلاب، تصویری از جوان 13 ساله اهل دورود به نام امیرحسین پاپی در برخی از کانال‌های معاند به عنوان فردی که توسط نیروهای امنیتی در اعتراضات جانباخته است، منتشر شد.

ساعاتی پس از این کشته سازی، نوجوان به اصطلاح متوفی با انتشار ویدئویی از سلامت کامل خود خبر داد  و در فیلم زیر نیز این نوجوان و خانواده وی دروغی دیگر از رسانه‌های ضدانقلاب را بر ملا می‌کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۱۵
  • ۳۵۰ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">