بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

http://bayanbox.ir/view/8623752278262136786/2018-01-23-10-51-32.jpgخب اگر منافقها دروغ نگویند پس چه کسی بگوید.

و اما افشای دروغ دیگر :

ضد انقلاب گفته است یکی از جوانان غیور آنها به چند روحانی حمله کرده و خودروی آنها را هم به آتش کشیده.

حالا برویم ببینیم ماجرا چیست.

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در رابطه با حمله یک فرد به دو شهروند شهر قم از شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.

وی گفت: بر اساس تحقیقات مقدماتی مشخص شده است که این فرد از اهالی و ساکنین استان قم نبوده و در زمان وقوع جرم به دلیل مصرف شیشه تعادل روحی و روانی نداشته است.

کاهه افزود: خوشبختانه دو شهروند مضروب که روحانی بوده اند بلافاصله پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی در رابطه با آتش زدن خودرو توسط این متهم نیز گفت: خودروی مذکور مربوط به خود متهم بوده که به دلیل توهم داشتن قصد داشته خود و ماشین را به آتش بکشد که در حین خودسوزی ماموران نیروی انتظامی مانع این اقدام شدند.

وی در پایان گفت: بر اساس استعلام‌های اولیه این فرد جزو اراذل اوباش نبوده و هیچ ارتباطی هم به اغتشاشات اخیر نداشته است.

پس معلوم می شود اولا خودرویی که آتش گرفته، خودروی خود این ضارب است، ثانیا ایشان معتاد به مواد مخدر بوده و حالش هم عادی نبوده، ثالثا اهل قم هم نبوده، رابعا فقط به دو طلبه پیرمرد حمله کرده، آنچنان که در عکس هست، آسیبی به سر یکی از این بزرگوارها وارد کرده که خونریزی زیادی داشته اما خامسا با بخیه درمان سرپایی شده تمام شده، بعد سادسا خود جناب ضارب معتاد تشریف برده داخل خودروی خودش، میخواسته خودسوزی هم بکند که پلیس نجاتش داده اند و احتمالا که زنده بماند و بقیه اش را بعدا خودش بگوید.

جالبه الان نهایتا اونی که الان بیشتر در معرض مرگ است غیور مرد (!) معتاد است.

واقعا وای اگر از پس امروز بود فردایی! جناب ضارب زخمی و ذلیل، با ماشین آتیش گرفته و داغان، دستگیر و تحت مداوا زیرنظر پلیس ! چه خفتی بالاتر از این؟

حالا این کجا و خزعبلات این کانال تلگرامی ؟ خدایی بااین خالی بندیهای ضایع، به چه امیدی اینها زنده اند!؟ آقا غیور مرداتون رو هم شناختیم ! معتادهای روانی که چاقو می کشن بعد از ترس می رن خودکشی کنن و ماشین خودشونو آتیش می زنن ! :))

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • ۱۷۰ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">