بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

یک کانال با زیر 1500 عضو در تلگرام 40 میلیونی ، متعلق به سازمان منافقین، ادعا کرده بود پلیس یک خانم مالباخته را با ماشین زیر گرفته . حالا اصل ماجرا :

 

آنچنان که در این فیلم دیده می شود، هیچ کسی مقابل خودروی نیروی انتظامی قرار نمی گیرد که با آن تصادف کند، اما فقط دو خانم سمت راست این خودرو قرار دارند که با وجود آنکه مسیر حرکت خودروی ناجا اصلا به شکلی نیست که بخواهد با آنها برخوردی داشته باشد، یکی از آنها خود را کنار خودروی ناجا به زمین می اندازد. جالب آنکه با وجود اینکه خودروی ناجا اصولا در مسیری قرارداشته که ادعای زیر گرفتن اصلا معنا ندارد، بازهم صدای زنانه ی روی فیلم ادعا می کند زیر گرفت !

حالا تصاویر این فیلم را با هم مرور می کنیم :

http://bayanbox.ir/view/3903714587521099325/2018-01-23-11-12-04.jpg

در حلقه ی شماره 1 ، خودروی ناجا و افراد پیرامون آن مشاهده می شوند. در این عکس مشخص است که خودروی ناجا در مسیری مورد قرار دارد که از سمت راست، برای حرکت به سمت چپ تمایل دارد. این نقطه شروع حرکت این خودروی سمند در این فیلم کوتاه است. به افراد قرار گرفته در حلقه ی 2 توجه کنید. دو نفر خانم با ظاهر چادری این این عکس قرار دارند.

حالا به عکس بعدی می رویم :

http://bayanbox.ir/view/3235938374959644379/2018-01-23-11-19-07.jpg

همینطور که در عکس 2 می بینیم، من با خط قرمز، خط کشیهای سفید خیابان را امتداد داده و مشخص کرده ام تا مسیر مستقیم مشخص شود. با خط زردرنگ هم مسیر حرکت خودروی ناجا را معلوم کرده ام که با انطباق خط روی بدنه ی پایین خودرو مشخص شده . حالا می بینیم که آن دو خانم، به همراه خودروی ناجا حرکت کرده و با وجود آنکه خودروی ناجا کاملا در حال حرکت از سمت راست به چپ است ( چون وجود آدمها کنار خود در سمت راست را می بیند  و به سمت آنها هیچ حرکت نمی کند) در مرکز دایره ی قرمز رنگ مشاهدم می کنیم که یکی از دو خانم به سمت زمین حرکت کرده و دستان خود را روی زمین می گذارد.

خب ، این جدیدا یعنی زیر گرفتن ؟!

حالا عکس سوم :

http://bayanbox.ir/view/1068749293208345717/2018-01-23-11-19-16.jpg

در این عکس، کادر دوربین کمی به عقب چرخیده، ولی بازهم خودروی سمند ناجا و خانمی که خود را کنار آن به زمین انداخته مشاهده می شود. مسیر حرکت خودروی ناجا و خطوط قرمز بیانگر مسیر مستقیم را هم را حفظ کرده ام.

خب.

خودروی ناجا به این خانم نه از اول و نه تا آخر ، نخورد. این خانم همراه خودروی ناجا کمی جلو آمد و نهایتا خود را کنار چرخ جلو، در سمت راست، زمین انداخت.

خب. ماجرا چیست؟

کدام خودرو کسی را زیر گرفت؟ این کانال تلگرامی از جان مردم چه می خواهد ؟

البته ناراحتی من بیشتر از کسانی است که مقابل چشمانشان دو با دو جمع می شود و عدد 144 ! به آنها اعلام می شود و آنها هم هیچ چیزی نمی گویند !

و حالا جوابیه نیروی انتظامی :

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران در واکنش به انتشار فیلم و خبری در خصوص زیر گرفتن خانمی توسط خودروی پلیس جزئیاتی از آنچه رخ داده بود را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، به دنبال انتشار فیلم و خبری مبنی بر زیرگرفتن زنی در تجمع چند روز گذشته مالباختگان یکی از موسسات مالی توسط ماشین پلیس، پلیس غرب استان تهران با تشریح آنچه در این تجمع رخ داده بود اعلام کرد، به دنبال تجمع تعداد از مالباختگان موسسه ولیعصر، پلیس در محل تجمع حاضر شد و برای کنترل اوضاع و جلوگیری از مسدود شدن معابر و تسهیل در عبور و مرور خودروها اقدام کرد.

در ادامه اطلاعیه آمده است در این میان تعدادی از افراد حاضر در محل با اقدامات خود باعث اخلال در نظم عمومی شدند که پلیس مجبور به انتقال آنان شد و در این بین متاسفانه یکی از خانم‌های حاضر در محل با تمارض خود را به زمین زد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب تهران تاکید کرد: پس از این اتفاق نیروهای ما بلافاصله با مراکز درمانی تماس گرفته و این خانم به سرعت به بیمارستان فاطمیه زهرا(س) اعزام شد که پس از بررسی و انجام معاینات پزشکی تمارض وی محرز شد.

براساس اعلام پلیس غرب پایتخت برای این خانم پرونده قضایی تشکیل شده و با نظر مقام قضایی مصاحبه‌ای با او انجام گرفت که طی این مصاحبه و به اقدام نمایشی خود اعتراف کرد.

دلم خنک شد تا دیگه کسی الکی جوسازی درست نکند.

خجالت بکشید. با خالی بندی انقلاب (کوتا!) می خواهید بکنید؟  خاک بر سر یک همچنین انقلابی! که با خالی بندی و کشته سازی بخواهد پیش برود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • ۱۸۳ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">