بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

افتخار ما، حسن باقری! افتخار آنها، ...!

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۶ ب.ظ

آن چه پیش رو دارید، بخشی از سخنرانی منتشر نشده‌ی شهید «غلامحسین افشردی» در جمع بسیجیان است که چند ماه پیش از شهادتش در تابستان 1361 شمسی ایراد شده است.

سخنرانی شهید حسن باقری(غلامحسین افشردی)

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «غلامحسین افشردی» (با نام نظامی «حسن باقری») پایه گذار و جانشینِ فرمانده ی نیروی زمینی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و از طراحان اصلی عملیات های سه گانه طریق القدس ، فتح المبین و بیت المقدس بود. وی در 9 بهمن 1361 شمسی در منطقه ی عملیاتی  «فکه» به شهادت رسید. او از زبده ترین و صاحب سَبک‌ترین سردارانِ سپاه در سال های دفاع مقدس بود و از نوابغ نظامی تاریخِ ایران به شمار می رود. «حسن باقری» گرچه دو سال پس آغاز جنگ به شهادت رسید اما سازمان رزم سپاه تا پایان جنگ زیر سایه ی آموزه های جهادی این نابغه ی شگفتی آفرین قرار داشت و اصلی ترین فرماندهان جبهه های نبرد از شاگردان مکتب او به شمار می رفتند.

آن چه پیش رو دارید، بخشی از سخنرانی منتشر نشده‌ی شهید «غلامحسین افشردی» در جمع بسیجیان است که چند ماه پیش از شهادتش در تابستان 1361 شمسی ایراد شده است:

روحمان با یاش شاد

هدیه به روح بلندپروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • ۱۴۲ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">