بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

ممل عوصینی رئیس ری عثطارط، دلقک ناکام!

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

یه دورانی ، آقای دلقک ممد اوسینی، افتخار VOA و رفت نیوز بود. یه چیز جایگزین اونها بود. این وضعیت فعلی رو تموم قرار بود بکنه . دوست قدیمی شون بود. دوست پونزده ساله شون بود!

حالا، آقایان و خانمها، این شما، و این، ضایع شدن دلقک مفلوک، ممد اوسینی ری عثطارطی!

آن دیوانه ی دوران، آن خود ژوکر پندار اعظم، آن نا سید ناحسینی، آن ممل عوصینی، همو که روزگاری خود را حامی مردم معرفی کردندی، همو که خود را ناجی حلق خواندندی، از وقتی که خیلی تابلو، دیدندی که مردم او را تحویل نگرفتندی، حالا رسما، مانند تمام رفقا ودوستان در تمامی شبکه های ضدانقلاب، آن روی سیاه ذاتی خود و روسایشان در تشکیلات ربع پهلوی را آشکار کردندی و فرمان آزار و اذیت خلق صادر کردندی !

حسینی همان بودی که می گفتندی : "ما بر اساس نظرسنجیهای بزرگ، 51% رای داریم" بابا aLREADY!  بابا mINIMUM! بابا mAXIMUM ! حالا همون آقا، آمده و می گوید مردم آنها را در آمپاس گذارده اند و حالا آنها هم می خواهند مردم را در آمپاس بگذارند. یعنی چگونه ؟ یعنی با پنچر کردن لاستیک ماشین همسایه هایشان و با زدن زنگ در خانه هایشان!

حالا ، همان ممل عوصینی که می گفت فقط با بسیجی ها و پاسدارها و آخوندها کار دارد، حالا گیرش به همه مردم گیر کرده و مشخص شد که از اول هم، گیرش همان مردم بوده و لایه ی سخت و محافظ مردم یعنی مومنین و جان برکفان انقلاب اسلامی را هدف قرارداد تا بتواند با عبور از آن به مردم برسد و وقتی که دید، نخیر، خبری نیست و نچ، نشد! ، حالا، انتقام از خود مردم .

این مشتی که یک جمله فارسی کامل ، یا یک جمله انگلیسی کامل نمی تواند حرف بزند، ببینید که برای چه کسانی جذابیت دارد.

می گوید : Welcome to Chaleshe Ampass! بیچاره یه خارجی که بخواهد این جمله را معنا کند. یا باید اینجوری بنویسیم : ولکام تو چالش آمپاس ! الان یک ایرانی چجوری این را بخواند !

عاقا! شما که می گفتی مشکل شما حکومت ایرانه! شما که می گفتی قبامت برای مردمه، چرا حالا افتادی رو دور مردم آزاری؟

عاقای سایرین ضد انقلاب. شما ها که می گفتین میخاین مزاحمین مردم بروند و شما موافقین ! مردم بیاین، چرا حالا ساکتین وقتی رفیق دلقکتون میخواد ماشین فامیلاتون تو ایران رو پنچر کنه؟ لااال شدین چرا ؟ چرا موقعی که گفت میخام آدم بکشم، بهش نگفتین او نه مملی، وی آر سو نایس وی نور نور دو انی وایولنس؟!

ساده است.

برای اینکه ممل عوصینی ری عثطارطی، فقط همین شماهاست، فقط بدون نقاب.  ممل عوثینی، همان رفت نیوز است، بدون روتوش!

خب.

بازهم که رسیدیم سر خانه ی اول. یعنی معلوم شد چه نسبتی عاشقانه میان شماها و چماق وجود دارد.

ضد انقلاب بدبخت. خدا بدجوری زدت. آخی.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • ۱۴۵ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۱)

  • محمد علی علم خواه
  • سلام‼

    خدا قوت

    وبسایتتون خوبه

    یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

    به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

    نظر بدید ذوق زده میشیم

    ما رو پیوند کنین میمیریم...

    دنبال کردید روحم شاد!!!

    منتظر حضور سبزتان هستیم در :




    danesh-elm.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">