بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

چه شجاعانی ! چه دلیرانی !

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۴۷ ب.ظ

چند روز است که تعدادی فرد مونث در برخی نقاط کشور قسمتی از حجاب خود را کم می کنند و بعد اعلام می کنند  که به حجاب اعتقادی ندارند. البته دیدم که یک نفر که ظاهرا چادری بوده ( و هویت خود را اعلام نکرده تا معلوم شود راست می گوید یا دروغ ) هم مثلا با آنها در مشهد همراهی کرده و ادعای مخالفت با چیزی کرده که نامش را حجاب اجباری گذارده اند.

حالا هی ما می گفتیم تمام این بازیهای سیاسی آخرش دنبال برداشتن روسری و اینا هستند و مشکل با اسلام و حجاب و اینها دارند و انتهای دردشان این است که چرا نمیگذارند ما لخت باشیم، هی مقاومت می کردند. خب الحمد لله شاهد از غیب رسید.

شما و درد مردم ؟ شما و مشکلات اقتصادی و معیشتی ؟

کی گفته شم حتی درد سیاست و آزادی بیان دارید؟ درد شما همین است: آقا چرا من نمتونم لخت شم !

حالا اینجا باید چند تا موضوع را بگویم .

- می گویند کاری نداریم حجاب خوب است یا نه؛ مثل آن خانم به اصطلاح چادری؛ می گویند فقط با اجبار مخالفیم . ولو اجبار به یک عمل خوب . البته اینها احتمالا مرجع تقلیدشان آقای روحانی است که قائل است العیاذ بالله قدرت نقد پیامیر اسلام و حجت ابن الحسن العسگری عج را هم دارد. اما باید گفت، اگر واقعا با هر چیز اجباری اینگونه مخالفید، پس چرا با نفس کشیدن و غذا خوردن (امور بسیار لازم اما اجباری) مخالفت نمی کنید؟ خب با آنها هم مخالفت کنید. پوچ بودن این عمل شما همینگونه معلوم می شود.

- سئوال می کنم چه کسی تا بحال شما را به حجاب مجبور کرده ؟ شما فقط وظیفه داشته اید بی حجابی نکنید. بی حجابی فقط در محیط عمومی و در مقابل نامحرم معنا دارد. امری است کاملا اجتماعی و اصولا فاقد جنبه فردی است. چرا به دروغ می گویید شما را به حجاب مجبور کرده اند ؟ کسی آمد ببیند شما در محیط خصوصی خودتان با نامحرم چه می کنید؟  یا اینکه به حکم شرع وقانون فقط از شما خواسته شد دست از سر مرد نامحرم آنهم در محیط عمومی بردارید؟

- در زمان پیامبر هم برای زنان غیر از کنیزان حجاب تاکید شد. هر زنی هم می خواست که کنیز معرفی نشود حجابش را رعایت کرد. آیا از احکام رفتار با کنیز می دانید که می خواهید طبق حکم اسلام کنیز معرفی شوید؟

- تفسیر احکام اسلام با کیست؟ با متخصص علوم دینی. البته به جز آقای محمد رضا زائری و ، خب ، بله ، برخی دیگر از رفقای همفکرشان، مرجع تقلید یعنی یک خبره ی علوم دینی می شناسید که برای زن مسلمان این ضرورت را انکار کند ؟

- آیا می دانید حکم رعایت حجاب برای غیرمسلمانان در محدوده سرزمین اسلامی، یک امر کاملا فقهی است که بازهم از سر بی اطلاعی از دینی بودن آن بی خبر مانده بودید؟  آیا کسی که می گوید حجاب "اجباری" را رد می کنم از نتایج فقهی و شرعی این به اصطلاح مخالفتش خبر دارد؟ از خودتان می پرسم اگر کسی رسما روبروی پیامبر بایستد و بگوید دستورت را که دستور خداست اجرا نمی کنم ، او چه هویتی دارد؟ اگر هم که مسلمان نباشد هم دستورات اسلام در مورد نحوه تعامل با غیرمسلمان در سرزمین اسلامی معلوم است. غیرمسلمانی که به حرکت علیه احکام جامعه اسلامی بپردازد حکمش چیست؟

- آیا نمیدانید که رعایت حجاب به دستور قران حتی بر زنان پیامبر بعنوان عالیترین طبقه اجتماعی زنان آن روز هم واجب شد تا همه بفهمند این حکم استثناء ندارد؟ حالا شما چه کسی هستید و چه جایگاهی برای خود فرض کردید که خود را از آن مستثنی دیدید؟ مگر آنکه ادعا کنید که العیاذ بالله قرآن راست نیست و این امر دستور خدا و پیامبرش نیست. بازهم بر می گردیم به آن نکته که تشخیص این امر با چه کسی است ؟ متخص علوم ریاضی؟ شیمیدان؟ متخصص مخابرات رادیویی ؟ یا خبره ی علوم انسانی و اسلامی ؟!

حالا همه ی اینها به کنار! نکته ای که بخاطرش این پست را نوشتم اینه :

شما که ادعا می کنی خیلی شجاعی، شما که ادعا می کنی واقعا سر جات محکم ایستاده ای، پس ماجرای این چیزهایی که الان اینجا می گذارم چیست ؟

http://bayanbox.ir/view/6312076034715649891/5.png

این بود همه ی آن من براندازم و من شجاعم و من همه رو له کردم و اینا؟ خب بگذارید دستگیر بشید خب؟ پس چرا هر کدومتون این کار رو می کنید اینقدر از دستگیری می ترسید؟ یکی دیگه آمده ادعا کرده مردم نگذاشتند پلیس من را ببرد. خب می گذاشتی ببرند. شما که کلا براندازید شما که کلا شجاعید چیه تا پلیس می بینید می ترسید دست به التماستان شروع می شود.

شماکه تا پلیس می بینی فرار می کنی، قضیه ی شجاعم و اینا دیگر کیلو چنده ؟

این را داری؟ این را هم ببین:

http://bayanbox.ir/view/2224366645593154311/6.png

چیکار کند ؟

فرار ؟ فرار کند ؟

مگه قرار نبود ترسی در کار نباشه ؟ شجاعت باشه من محاربم و من براندازم باشه ؟

حالا این منی که قرار بود محارب باشه یعنی دقیقن کی ؟

یعنی همش قمپز بود ؟ یعنی داشتین لغز می خوندیدن ؟

بع.

چه زود ضایع شد!

آخی، ضد انقلاب بیچاره .

حالا دیگه بگیرندتون فقط بخاطر خلاف شرع نمی گیردندتون. به خاطر برهم زدن نظم و امنیت عمومی و به قول خودتن من محاربم می گیرندتون .

پس دیگه حسابی مواظب باش.

http://bayanbox.ir/view/1065273294571889701/7.png

حالا تو بدو،  مامور بدو !

بدو بدو نگیردت یهویی !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۱۱
  • ۲۸۲ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">