بسمه تعالی. پس از وبلاگ قدیمی ام در پرشین بلاگ، که بخاطر مشکلات فنی پرشین بلاگ، حدود دو سال از آرشیو آن از بین رفته است، به اینجا آمده ام. مطالب قدیمی ام را می توانید در Pasdaran.persianblog.ir مطالعه کنید. بعضی از مطالب مهم را به تناسب ضرورت اینجا بازنشر می کنم، هرچند مطالب دو سال اخیر از بین رفته است...

پیوندها

این عکس را زودتر برسانید به آقای مهدوی کیا

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ب.ظ

دو روز پیش بود که در اوج بارش برف و البته در میان قصور مسئولان شهری و بین شهری، مهدی مهدوی کیا از آب گل آلود ماهیگیری کرد و توئیت طعنه آمیز ذیل را منتشر کرد.


خوب است که بازیکن سابق تیم ملی کشورمان که این روزها در مورد همه چیز سخن می گوید، برای نمونه این ماشین ها، تصویر و آرایش منظم ناوگان راهداری استان قزوین برای خدمت مردم را هم ببیند و از قصور مدیریتی برخی مدیران ماهیگیری نکند. آقای مهدوی کیا خوب است که بداند عوام فریبی در تقابل ها حتی به بهانه مردم داری، راه به جایی نخواهد برد. امنیت و خدمت، هر دو نیاز مردم کشور است.

پی نوشت :

حالا یکی نیست به اقای مهدوی کیا بگوید دستگاههای آبپاش را که شهرداری نخریده، خرید برف روب ماموریت رفقای شما در لیست امید و شهرداری و البته وزارت کشور و راه است. خب بگو هرچقدر لازم است بخرند! یعنی کشور بخاطر نداشتن برف روب این چندروز معطل شد؟ دست انتخاب کن که لازم نشود در اینستاگرام لیچار بار پلیس کشور کنی ! درست مطالعه کن که فرق نیروی انتظامی و شهرداری را گم نکنی!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۱۴
  • ۲۹۹ نمایش
  • ابوذر منتظرالقائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">